Thursday, September 27, 2012

study make me crazy!!!!


tertanya-tanya saya.. ada ke dalam 1 hari orang jawab paper exam 3 @ 4 subjek yang berbeza.. sempat ke diaorang belajar semua itu?? mustahil-mustahil.. tetapi itulah HAKIKAT yang perlu saya terima.. perkara itu terjadi kepada saya.. first time, dalam hidup saya dalam masa 1 hari sahaja saya jawab 4 test..!!! jam 8A.M 1 test, 2P.M 2 test,4P.M 1 test... rasa nak menangis, nak pecah OTAK semua cukup, dengan terkejar-kejar dari 1 bagunan ke 1 bagunan dengan keadaan tidak mengizinkan buat masa sekarang.. ya ALLAH.. hanya tuhan sahaja yang tahu keadaan saya ketika itu.. 





yang paling terkilan sangat.. baru dapat tahu khabar "petang sebelum nak test keesokan hari tu.."  hemm, memang tak sempat la nak baca buku untuk 3 subjek dalam beberapa jam, kalau baca pun mesti tak ingat..


kenapa boleh jadi bergini??? ini kerana saya baru dapat message dari sekian pensyarah yang text saya..

Pensyarah A : "sekian-sekian jam saya nak awak datang jawab test.. sebab saya nak bawa masuk carry mark awak ni.. " 
Pensyarah B : " besok ada test jam sekian-sekian.."
Pensyarah C : " besok jam sekian sekian,di tempat sekian-sekian, chapter ** hingga **ada test untuk awak"






nampak tak permainan yang saya TERPAKSA main..?? huhu.. adoiyaaa... memang la semua pensyarah tu ingat saya ni otak genius kot.. otak genius yang kaki buku tak pe la.. ini setakat otak genius kaki tidur jangan harap la nak score A+ .. 

apa yang boleh buat hanya?? 

Redha Itu Ikhlas Pasrah Itu Menyerah..







No comments:

Post a Comment