Saturday, September 22, 2012

~Pre-Graduate Dinner Batch 73~


tadaa~ !!! it's me

entri kali ni mengisahkan tentang dinner pada 21/9/2012 malam semalam, mula-mula saya fikir tak nak join dinner kali ini disebabkan kesihatan tidak mengizinkan.. tapi dipaksa oleh kawan-kawan,dapat call,sms dan desakkan dari kawan baik sendiri mintak pergi juga, 

with kak rozi a.k.a PUAN roziah.. HEHE


with Neysa a.k.a Siti Nordiana

jadi dalam masa 4jam dinner akan bermula, saya pun berubah fikiran dari tak nak join terus nak join dinner pada malam semalam.. dengan baki 4jam lagi untuk ke dinner, baju untuk ke dinner pun tak tahu nak pakai baju apa?? 

aksi-aksi malam dinner..

kenangan bersama pensyarah..


PUTRA BRASMANA HOTEL..

tiba-tiba saya terfikir nak pakai t-shirt aje la... padan la masa yang tinggal hanya 4jam jew.. so dinner kali ini memang sangat SIMPLE.. tapi kata kawan-kawan walaupun simple but NICE la asLah.. hehe.. pernah kew saya ni tak simple?? saya adalah orang yang simple la... tak suka tengok yang lebih-lebih, kadang-kadang tu.. make up bagai.. dah tak macam muka asli ja tengok.. HAHA.. opsss maaf kalau ada yang terasa.. (pendapat masing-masing ya)


with my friends..

kenangan kali terakhir sebagai student DPIM..

saya ni kalau time dinner suka buat keputusan last minute, ya la dinner ni kadang-kadang malas saya.. saya ni bukan la orang yang kuat makan itu yang tak suka pergi makan.. ada kaitan dengan makan ja saya tak berapa nak minat sangat.. HAHAHA..  


kenangan bersama Pensyarah Land Survey..

kenangan bersama Pensyarah Marketing..

hem, hari itu masa part 4 pun macam tu juga tinggal lagi berapa minit untuk ke dinner baru saya seterika baju bagai, itu pun dengan bantuan roomte, beleter memanjang roomte saya mintak saya cepat siapkan diri untuk ke dinner.. HAHAHA.. mana tak nya dinner start jam 8.30.. jam 8.30 juga la baru saya nak seterika baju.. sekali itu sampai ke majlis, orang sudah penuh.. HEHE.. 


kecerian milik kami malam ini..

Santai bersama Mereka..

keriangan di malam itu..

santai di tepi laut..

yang paling kelakar dinner part 4 pun saya still pakai simple jew.. pakai baju kurung yang pergi kelas jew.. HAHAHA.. ada kawan yang tak nak pergi dinner semata-mata tak ada baju, tapi bila diaorang lihat baju yang dipakai oleh saya pada malam dinner itu diaorang cakap.. "lol,simple nya asLah.. pakai baju kurung pergi kelas jew" HAHA.. itukan saya.. nama pun SYAFIQAH ASLAH memang la simple.. hehehe..


with Ayu batch 72


with faiz,kak ada and atika..

with link link..

 tapi dinner kali ini berbeza pula, dinner kali ini khas untuk budak batch kami jew.. hehe.. so tak risau la sangat saya.. hanya kawan-kawan yang dikenali sahaja yang ada.. apa yang beza lagi dalam dinner kali ini adalah, dinner kali TERAKHIR untuk kami budak batch 73.. huhuhu sedih nya bila dengar ia adalah dinner untuk kali terakhir bagi kami semua..



firdaus,kak ada and atika

anugerah Simple but Nice.. HEHE..

kalaulah Pertemuan tiada Perpisahan alangkah indahnya.. tapi itu semua sudah menjadi lumrah alam bertemu pasti berkesudahan dengan perpisahan..

dapat Hamper.. hehe..

with pokcik Nobita, Ta Ta.. Giant iant.. hehe

sekali lagi dalam dinner cost saya mendapat cabutan bertuah untuk kali kedua.. hehe.. kali pertama saya mendapat cabutan bertuah pada semester 3.. HAHA.. bertuah-bertua..


geng yang dapat hadiah pada malam itu


with wan nysa and hamper..

yeayyy!!! hamper milik kami pada malam itu.. HAHA

Take care my friends, keep in touch, hope to see all of you again soon, kiss kiss ♥



ikhlas dari : Syafiqah AsLah  Bt Sohaimi..
at  Ocean Glow, Putra Brasmana Kuala Perlis..







No comments:

Post a Comment