Monday, September 24, 2012

~ Bertapa Nilai-nya Nikmat Penglihatan ~




hari tu masa otw pergi uk, tersempak dengan salah seorang budax lelaki uitm yang buta.. masa dia tengah jalan then terlanggar motosikal saya.. dengan perasaan belas kasihan saya pun pimpin dia bawa ke uk.. tanpa bersentuhan antara lelaki dan perempuan ya.. saya hanya pegang baju dia sahaja.. hemm.. selepas membantu student tersebut bawa ke uk..  dan selesaikan hal saya di uk dalam masa yang sama.. then,pulang ke bilik terfikir sejenak... alangkah bertuahnya saya masih di kurniakan nikmat penglihatan walaupun sekarang saya sudah kurang penglihatan akibat rabun.. tapi saya tetap bersyukur apa yang saya nikmati sekarang.. sekurang-kurangnya saya dapat merasa, masih ada lagi nikmat kesihatan pada diri saya ini...




No comments:

Post a Comment