Tuesday, September 11, 2012

Redha



situasi

nampak mood dia macam tak ok.. tapi redha aje la apa nak jadi,jadi la lepas ni..!! (time hujan)

me: salam puan.. bla bla bla

madam: bla ba bla.. "tengok la dulu macam mana..." (muka masam mencuka tak taw nak describe macam mana)  


~berlalu pergi ke kereta nya letak surat yang den bagi pada dia~



madam: kenapa kamu tak text saya??? 

me: saya text puan.. 

madam: saya tak dapat pun.. kamu tulis macam mana??

me: saya text puan la.. saya text menyatakan saya nak jumpa puan dekat bilik.. saya siap call puan lagi tapi puan tak jawab.. text saya pun puan tak reply... (nak naik berang time tu bila di tuduh perkara yang kita buat.. dikatakan kita tidak buat... )

madam: saya busy time tu,lagi pun tak semua no student saya save.. kalau kamu text saya,lain kali tulis la nama kamu dekat hujung sekali SYAFIQAH ASLAH, saya kenal la kamu.. kamu kan FAMOUS..!!

me: (tersentak dengan statment terakhir tu).. :: mengalah malas nak bertekak dengan dia terus pergi ja ::






No comments:

Post a Comment