Monday, September 10, 2012

~ayah mencari bakal MENANTU ~



sekarang bapa saya berminat mencari menantu pula.. bukan untuk saya tapi untuk abang saya, yang buat saya risau kalau abang saya kahwin pas tu giliran saya la..tak akan adk saya pula.. itu di nama kan langkah bendul..


mana taknya, ada la hari tu dia terjumpa seorang budax ni.. dalam kategori adik la.. girls ni usia 19 @ 20 tahun, degree upsi lepasan matrix.. budx ni sikit punya alim, muka chumel,puteh tu tak payah cakap la.. girls ni asal dari terangganu.. ayah ada la cakap dengan budax tu bertanyakan tentang family nya,tapi budax tu cakap family dia sudah pulang ke terangganu.. (wah ayah saya ni macam dah tak sabar jew..belum apa-apa dah tanya tentang family budax tu)




then ayah cakap pada abang saya..



AYAH : "abang keluar duit sikit,ayah keluar duit sikit.. bukan apa ayah cuma nak bagi abang belajar ada t/jwb sikit.." 




hah, sudah!!.. abang kau jangan.. ingat jnji kita dulu tapi dia senyum jew.. aish kadang-kadang senyuman abang saya bermakna juga tu...







No comments:

Post a Comment