Thursday, November 10, 2011

macam mana aku boleh terjebak di dalam KANCAH video muhdluthfi90???

 
bangun pagi dah menghadap facebook aku ni...teruk betul kan???tapi tak ape yang penting aku amal kan selepas solat subuh aku mesti baca Al-Quran,so kiranya aku pentingkan ilmu akhirat la dari ilmu dunia kan??? HAHA...bole pula macam tu kan???adoiii syafiqah aslah sohaimi apa nak jadi ni???hehe...

buka pagi-pagi tak ade komen..huh bapak sedih siut...(tipu aje) mana p la kawan-kawan aku ni???ak dah bosan tahap cipan pagi-pagi buta ni...kompom diaorang semua MENGEROH sakan ni...adoii...





tiba-tiba rasa nak blogger-blogger bagai...HAHA...ceta tentag apo ya??? masa nak blogger bagai ni,terJALAN kot blog kimi huh...bila teringat kimi teringat la muhdlutfi90 tu...huhuhu...tercetus la idea nak blogger ni..HEHE.. siapa kimi ni??? nama sebenarnya Naziemi Yusoff dia budax U aku a.k.a roomte no 4...HAHAHA....erm,di sebabkan kimi la aku boleh TERFOLLOW bagai video muhdluthfi90 tu...  






macam mana aku bole terjebak di dalam kancah video muhdlutfi90 bagai tu??? nak jadikan cerita masa aku part 3 di UiTM arau,aku ditakdirkan duduk kolej sama aras dengan kimi so toilet dgn bilik dia dekat la...tiap masa mesti la aku kena lalu kot depan bilik dia kalau nak pergi toilet kan??? ada 1 hari itu masa aku bangun tidur nak ke kelas agak lambat dah la time tu nak ke kelas tapi entah macam mana aku boleh TERSTOP dekat bilik kimi...adoii padahal dah lambat la syafiqah aslah sohaimi...HEHE...


time macam mana aku bole tertengok video tu aku pun dah lupa la, yang aku ingat kimi buka video tu then roomte dia lily n amin pon turut join...kalau tak silap kimi cakap video ni best,so pantang la aku dengar perkataan BEST ni kan???walaupon tak best kalau kau tipu aku pon aku tetap tengok kalau kau kata best..tapi last2 aku buat kesimpulan sendiri la best ke tak kan???HAHAHA...






yes!!! memang ternyata la video yang kimi tunjuk tu BEST..HAHA....yang best pon sebab percakapan muhdluthfi90 ...bahasa yang dia guna tu memang sempoi la sampai aku dengan lily pecah perut ketawa HAHA..(miss this moment lol).....lagi pun loghat KEDAH yang muhdluthfi90 ni sangat best...sampai ada sesetengah words yang dia guna tu pun, aku tak tahu apa maksudnya dalam bahasa kedah sampai kena tanya kawan aku yang betul-betul orang KEDAH la...HAHA...padahal aku pon anak JATI kedah...hehe...TERUK TERUK...  







ok fine,masa kami semua tengok video tu masa untuk ke kelas makin hampir tapi kami semua tak sedar asyik layan video muhdluthfi90 tu aje,kelas pon sampai lupa kan???HAHA... selepas semua video muhdluthfi90 yang menjadi koleksi kimi tu habis semua kami KHATAM...time untuk ke kelas memang KALANG BIN KELIBUT la...dengan tak solat zohor lagi,baju tak sedia lagi...masing-masing cepat aje lari ke toilet...HAHA....lawak-lawak kalau teringat this moment... 





sejak dari hari itu aku pun mula la gatai tanggan berYOUTUBE nak tengok video muhdluthfi90 kan???sampai la ke hari ini...HAHAHA...kan dah kena virus si kimi tu...hehe...kalau terkena virus rajin study tak ape juga...ini virus yang pelik-pelik la mudah aku dijangkiti...huhuhu...ok setakat itu ja la cerita yang dapat aku kongsi macam mana aku boleh terjebak dengan video muhdluthfi90 bagai tu...HAHA...apa-apa pon semua ini aku credit to Naziemi Yusoff ,Nurul Suhaili Lily & Amini Hassan ... yang sudi berkongsi kenangan ini bersama aku...gonna miss you guys...




No comments:

Post a Comment