Friday, November 4, 2011

4 November

memang tension kan dalam masa 1hari ja buat perasaan aku TERCABAR, mana tak nya...hari ini keputusan budak UiTM keluar...dan keputusan aku pula hampa...yang paling tercabar,hari ini juga lah POSMEN sibuk datang rumah aku hantar surat MAJLIS ISTIADAT KONVOKESYEN kak aku macam tak ada hari esok dah....hari ini juga lah adik aku bagi tahu ma aku tentang keputusan pepriksaan dia..hari ini jugalah adik aku tanya aku macam mana nak apply JPA... ma aiii naik darah aku!!! korang tak tahu ke hati aku tengah menangis SEKARANG menangis!!! gara-gara subjek lctrer yang aku tak suka tu aku jatuh...huh...




kauorang bayangkanlah 30%  yang lulus subjek dia...70% lagi dia bagi fail disebabkan Lack Discipline selalu datang lewat ke kelas dan selalu mengantuk di dalam kelas...ma aiii TENSION gila dapat tahu tentang ini daripada student dgree, bila prof diorang bagi tahu diorang tentang meeting lctrer2...padahal nak kata aku datang awal ke kelas dah conform la aku datang awal sebab tak nak DENGAR dia berleter...Tp kalau bab tidur dalam kelas itu memang tak bole aku elak la...lagi pon suara dia sangat MERDU mana semua orang tak tidur...ngekk btoii...ajar pon tak faham...mengantuk la kami ini...tapi sekurang-kurangnya bila test @ quiz kami scor ok la tu...apa lagi dia nak??? TENSION!!!!!!!!!!!!!!kalau kauorang di tempat aku pon kauorg tension TAHAP GABAN!!!...


salah kami jugalah sebab dari awal lagi kami 1 class dah macam tak suka lctrer tu ajar sebab xfaham...tapi di sbabkan sudah terlambat untuk memberitahu Ketua Program (KP) kami teruskan jalah...erm,dah malas nak pk lagi...itu la orang kata terlajak Perahu boleh diundur tapi terlajak KATA ???faham faham ja la...


No comments:

Post a Comment