Monday, November 14, 2011

can i hug you all and cry friends

actually,can i hug you all and cry....i feel alone right now..!!!what happen to me???huhuhu...



aku yang tengah (rambut perang tu..HAHA) yang lain semua kawan laki aku masa kecil-kecil..HEHE..

dahulu masa kecil kecil kalau kawan taknak kawan dengan kita kauorang nangis tak???
tapi masa aku zaman kecil kecil dahulu aku tak nangis sebab kawan aku semua lelaki...so lelaki bukan ada perasaan sangat kan?? HAHA...semua percakapan,perbuatan adalah 1 gurauan bagi kami dahulu...


aku dan kawan-kawan perempuan ku..HAHA

sekarang bila dah besar bila kawan tak nak kawan dengan kita,mesti rasa lainkan???
zaman kecil kawan aku semua laki,so tak ade air mata,bila dah besar memang wajib aku kena kawan dengan perempuan kan???tak kan aku nak kawan dengan lelaki pula,memang nampak aneh la kan tak kan nak pergi duduk hostel dengan budak laki pula kan???mesti la kena kawan dengan kawan perempuan dan duduk 1 hostel dengan diaorang, borak borak bagai....tp bila kawan dengan perempuan mesti air mta aku keluar...what happen to me??HUHU...


No comments:

Post a Comment