Monday, August 20, 2012

Raya 2012 ~ tiada senyuman di pagi RAYA mahupun gelak ketawa ku~



Raya tahun ini walauupun saya tidak brjalan-jalan..(sebelum ini pernah ke jalan2?? hehehe..kompius kompius) tp ramai yg datang mlawat saya n takputus2 memberi kata2 semagat pada sy..tq to all

tadaa~ wajah ku di pagi RAYA 2012~



terasa sangat berbeza tahun ni saya menyambut raya,sangat berbeza pada tahun sebelum2 ini.. keceriaan tiada lagi terpancar di wajah ini...hurm.. tapi raya tetap raya,bagi orang yang sihat ler..



mama ku sebak bila ku mohon keampunan n brkata 
"Jika Salam ini adlah salam terakhir.."

 so nk tenang kn suasana smla den  trpksa ckp
"ok mama adik grau jew~"




ayah saya tidak jalan ke mana pun raya tahun ini demi menjaga saya yang sentiasa baring di atas katil.. ini di sebabkan saya selalu batuk penat dan akan sesak nafas,apatah lagi pada waktu malam saya selalu loya-loya dan untah-muntah hingga badan tidak bermaya itulah mebuatkan ayah saya selalu berada disamping saya ketika ini,mama ajew jalan itupun dgn mengkhbar ke pada saya ke mana dia nak pergi... then pesanan dari dia kalau ada apa2 mintak ayah contact mama As Soon As Possible


dahulu adik gemuk sikit dari mama,tapi sekarang adik kurus dari mama...



itulah den kata perbezaan yang sangat ketara dengan raya sebelum2 ini..SANGAT berbeza!! kerana dalam fikiran den hanya pk " besok kena pegi hospital makan ubat, besok kena peg hospital mkn ubat..!! " 

yala den terpaksa makan ubat selama 2bulan (stiap hari xbole ponteng) kena makan ubat di hospital.. letih kan?? tp apa bole buat itu dugann dari ALLAH..



sempat juga merakam kan gambar RAYA sebelum terbalik ke atas katil semula.. huhu~  Senyuman yg sempat ku ukirkan walaupun hati menangis..!!



 BE STRONG BE STRONG  Syafiqah AsLah Sohaimi..!!!!

hurm,i just bear in my mind that ALLAH loves me that's why he gave me this test~ 



No comments:

Post a Comment