Saturday, August 25, 2012

keadaan saya semakin Lemah

firstly,saya nak mintak maaf pada kawan2 yang den xrply msg via HP tu..kebalakangan ini kesihatan den semakin memburuk..nak type msg pon xlarat..maaf ya btw slmt hri raya juga pd korg smua,

pada kawan2 yang x putus2 bertnya kan khbar saya tu saya mintak maaf ya kalau xrply msg..bukan niat xnak bagi tahu keadaan saya tapi entah la,yang kauorang perlu tahu den semakin hari semakin lemah.. :(

dan pada junior saya yang setiap malam wish Selamat Malam tu thanks yer..hehe naik segan saya bila xrply msg awak... hehe tlng la jgn smpai stiap malam awak hntar msg pada saya mmbazir kredit jew,sb saya skrg mmg xdak daya utk rply msg siape2 pun..

ini ubat saya yang setiap HARI kena telan di hospital..!!! ubat ini sangat xsedap..tpi ubat ini terlalu kuat!!! :( 


ubat ini bila makan buat badan saya sangat lemah,xbermaya,kadang2 panas rasa nak demam,dan membuat an bila saya buang air kecil,air kecil saya dah brtukar warna ke JINGGA yang sangat kotor... saya juga selalu loya-loya & selalu muntah.. muntah bila??? bole dikatakan setiap masa saya muntah.. saya kena mkan banyak tapi saya ni bukan la orang yang jenis makan banyak itu membuat kan badan saya makin lemah dan xbermaya,apatah lagi bila makan ubat itu saya akan loya-loya dan muntah-muntah..

bila la saya nk selera makan macam ini..


dah la saya selalu muntah + susah nak makan so bila saya makan dan muntah semua makanan saya makan itu akan keluar balik, itu lah membuat an badan saya lemah sangat2...huh kadang2 terpikir juga adoiii rugi ja makan tadi... huhuhu.... 




setiap kali saya muntah mama dan ayah akan sentiasa di sisi saya tapi bila diaorg peg kerja itu membuat kan saya lemah tu...bila saya muntah jew saya akan call mama maklum pada dia.. xkira la time tu dia tgh meeting ke apa...

yang paling kelakar setiap malam saya akan muntah teruk, ada hari itu mama xada ayah jew yang ada...time tu ayah tengah kemas beg nk peg outstation bila ayah tengok saya muntah2 ayah datang ayah tanya  nak ayah urut belakag x?? hehe time tu nk ketawa pun ada..

then ayah dukung saya masuk bilik time tu badan saya sangat lemah nak jalan pun dah xbole,kemudian ayah call kawan dia kata nya dia nak cuba perubatan traditional...dalam 1malam jew ayah mintak kawan dia mintak buat ubat secara tradititonal dengan jarak jauh...

saya yang lemah badan ini bagun dengan kedaan yang sangat lemah untuk minum air yang dibaca ayat2 Al-Quran, kata ayah2 takut ini bukan panyakit yang docter jangkakan ayah takut penyakit lain...itu yang ayah guna perubatan traditional pula.harap2 bukan penyakit seperti yang maktok saya kena la... maktok saya hari itu diaorang suspect penyakit batuk TB alih2 dia kena SANTAU.. huh seram kan??? ya ALLAH dunia dunia...


ok la saya dah xlarat,setakat ini sahaja daa~




No comments:

Post a Comment