Saturday, February 2, 2013

~Terima Kasih Untuk Pokcik Hati ku~


pokcik mumu spelled my name wrong! i hate when people spell my name wrong...!!!
grrr!! snow~ snow~ snow~ :-P



bila pokcik mumu romantik.. den plk yg geli hati... HAHA... lawak2...kanak2 btuiiii


hasil kerja tangan pokcik mumu... ♥ ♥





terima kasih untuk kebahagiaan yang awak beri kepada saya..
ya, saya yakin ini adalah kebahagiaan yang dipinjamkan oleh ALLAH buat saya.. 
tapi percayalah, saya bahagia bila bersama awak..
cara awak menisahati saya, membimbing saya, tunjuk ajar dari awak.. 
 itu sudah cukup membuatkan saya bahagia bila bersama awak.. 

andaikan saya terlebih dahulu meninggal kan bumi ini, saya bersyukur ke hadrat ilahi kerana awak sudi mengubah kehidupan saya yang dahulu menjadi lebih baik seperti sekarang.. 




saya tahu ini adalah Hidayah dari ALLAH dan awak hanyalah Penyebab @ Perantaraan untuk saya mendapat Hidayah itu.. 


dan saya bersyukur,kerana disamping saya sekarang.. saya hanya mempunyai kawan-kawan yang sanggup membantu saya berlari ke jalan yang lebih diredhai oleh ALLAH S.W.T...

betul kata awak, jika kita ingin berlari ke arah ilahi pasti kita akan sentiasa ada kawan-kawan yang sama-sama berlari ke jalan ilahi dan kawan-kawan yang akan membimbing serta memberi sokongan untuk kita teruskan larian ini... terima kasih untuk kawan-kawan yang berada disamping saya ketika ini...

pada kawan-kawan yang tak berada di samping saya ketika ini, kauorang bukanlah tidak baik bagi saya.. cuma saya yang tidak layak lagi untuk berada disamping kawan-kawan semua.. dan mungkin dengan kehadiran kawan-kawan semua akan lebih menyukarkan larian saya untuk kali ini.. 


No comments:

Post a Comment