Sunday, February 3, 2013

Entri untuk WAWA yang masih lagi berfikiran celaru untuk Fly meneruskan Pengajian dia @ x..


first time dapat tweet dari wawa mintak tengok DM :

@SyaFiqahAsLah weiiii...tgk dm kauuuu

tweet dari den :

@wahidahnasir ya...

@wahidahnasir knpa ni???

wawa mna kau menghilang ni?? kenapa kenapa kenapa???? jgn bt ak trut mrasa cemas... cewaahh! heee  (tiba-tiba wawa menghilang dari twitter selepas den membaca DM dari dia)


last-last dapat tahu juga.. yang cik wawa kena fly bagi meneruskan pelajaran Nya.. HEHE

1) dapat berita yang wawa terpaksa fly, reaction yang terpancar di muka den Gembira la.. ya la, kawan terchenta nak fly nun jauh di sana demi masa depan Nya..mestilah den sebagai kawan gembira kan... HEHE...

2) tiba-tiba hati rasa sayu... ooo tidakk kalau wawa fly memang susah la nak dating dengan dia lepas ni.. bertambah la Rindu den dekat dia.. selepas ini boleh video call aja la...


3) alhamdulillah la, cik wawa dapat kos yang dia mintak n minat sama.. (tumpang gembira la untuk dia)

4) kalau wawa fly, macam mana la keadaan dia di perantauan orang ya?? haha.. (buat risau jadi den ni) yala, wawa tu dah la anak ma kata kan.. setiap minggu kalau stdy kat arau dulu asyik balik jew.. (Eh!! tiba-tiba rasa macam cakap depan cermin la pula.. HAHA) silap- silap raya tak balik ke wawa ni.. HAHA.. buat salam perantau la kawan den lepas ni...




then petang semalam dapat text dari wawa

WAWA :

"cik aslah,aku xpi kowt.. gerak hati aku seyes xmau p wlupn rmai geng2 aku nak pi.. adakh kputusn aku btoi?? (time baca text ni..!! agak trpnjat la.. dh la time dapat text ni den dekat Mall ..!! apa yang den makan tersembur habis.. HAHA)

DEN :

hem,xthu nak ckp.. jgn tnya aku macam tu.. klu ckp "YA" karang jadi apa-apa kat ag aku turut di persalahkan.. ini soal masa depan kot.. HAHA.. aku percaya pada hang.. InsyaALLAH setiap apa pun keputusan ag adalah yang terbaik.. aku yakin itu..

 WAWA :

hmm.. aku harap aku buat kptusan yg btoii weh.. huhu

DEN : 
insyaALLAH.. yakin dan bersangka baik dengan ALLAH




(Hadis Sahih dari Abu Hurairah r.a. diriwayatkan oleh al-Hakim, Abu Ya'la, Abu)
Bekal akhirat itu lebih penting daripada dunia seisinya..



WAWA :

hehe..itu lah yg aku nk bt pn cek oii...
ecteli..aku seyes brat nk pi walaupun kos tu aku suka..
first instinct is da best rite?

aku yakin ALLAH dh tetapkan sesuatu utk aku walaupun lambat sikit.. 


 DEN :

good... e2 la kdg2 y lmbt ni adlah yg trbaik... Allah msih lag nk uji ag tu... 
nk tgk ag mmpu brsbar @ x... e2 tnda ALLAH nk ag dkt dgn dia...




P/S untuk wawa : 

kalau terbaca entri kali ini ingat lah, i will always walk beside you no matter what happen..

whenever ur hands out for help.. i'll be there to reach ur hand when you're sad.. i'll be the first person who hugs u.. whenever u calling out my name.. i'll be around where i can hear u.. i'll always by ur side looking at u.. 

saya yakin dan sokong  keputusan anda selepas ini..!!ingat saya akan sentiasa dibelakang anda selepas ini.. :)

please keep my word "Saya Mencintai anda kerana ALLAH"






No comments:

Post a Comment