Friday, June 8, 2012

maafkan saya..!!! awak adalah junior saya..

ok fine dapat 1rangkap pantun dari someone..!!! (junior)

Saya suka EPAL, awak suka OREN . . 
saya TAK NAK COUPLE, tapi nak KAHWIN

keadaan ak time tu,mcm cicak berak KAPUR,cacing kepanasan, dan sama waktu dengan nya..
blushing tu xtahu la nak cakap,muka time tu rasa nya macam kena simbah darah jew.. hahaha

awak awak..!! segan saya..huhu.. 

(maaf saya xpernah lagi pk smpai ke tahap itu ..
sy tahu stiap wanita mempunyai perasaan ingin mendirikan rumah tangga..
begitu juga dengan saya..
tapi untuk masa skrg sy rasa belum lagi..belum cukup ilmu yg ad pada sy utk menjdi ciri2 wanita,isteri solehah pada awak dan ibu utk anak2 awak..
lagi pn umur sy baru 12tahun..HAHAHA..this year im UPSR..
jeng jeng jeng perasan muda skjap..HAHAHA)

p/s : harap awak memahami,sy xmintak awak menanti keputusan sy..tapi trpulang pada awak..sy xdapat nak memaksa awak utk berbuat demikian..
tapi sy xjanji apa2 pada awak.. dan awak jgn trlalu mengharap apa2 dr saya..saya takut sy xdapat berikan jwpn yg awak inginkan.. (sy mntk maaf skli lg yer)

Jodoh pertemuan bukan di tanggan kita..

setiliti mana perancangan manusia,setiliti lagi perancangan ALLAH S.W.T

No comments:

Post a Comment